Saltar para:
Logótipo
Você está em: Início > Publicações > Visualização > The bidirectional interplay between self-regulation and expressive vocabulary during toddlerhood

The bidirectional interplay between self-regulation and expressive vocabulary during toddlerhood

Título
The bidirectional interplay between self-regulation and expressive vocabulary during toddlerhood
Tipo
Artigo em Revista Científica Internacional
Ano
2022
Autores
Joana Cadima
(Autor)
FPCEUP
Revista
Vol. 58 9
Páginas: 1652-1664
ISSN: 0012-1649
Editora: APA
Outras Informações
Resumo (PT):
Abstract (EN):
Idioma: Inglês
Tipo (Avaliação Docente): Científica
Documentos
Nome do Ficheiro Descrição Tamanho
1652-1664 5756.46 KB
Publicações Relacionadas

Dos mesmos autores

Need-assessment and action planning report (2021)
Relatório Técnico
Andri Agathokleous; Vicky Charalambous; Charalambos Vrasidas; Vasilios Oikonomidis; Maria Kypriotaki; Angeliki Mouzaki; George Manolitsis; Vasilis Grammatikopoulos; Maria Evangelou; Anastasia Vatou; Tiago Ferreira; Teresa Leal; Carolina Guedes; Catarina Grande; Joana Cadima; Manuela Mihaela Ciucurel; Georgeta Chirleșan; Cristina Vladescu; Delia Duminica; Elena-Ancuta Zavoianu...(mais 1 autor)
Literature review on early childhood teachers' careers and professional development, teachers' well-being (PERMA) and children's socio-emotional support (SWPBS) (2021)
Relatório Técnico
Joana Cadima; Carolina Guedes; Catarina Grande; Vicky Charalambous; Andri Agathokleous; Charalambos Vrasidas; Vasilis Grammatikopoulos; Maria Evangelou; Anastasia Vatou ; Maria Kypriotaki; Vasilios Oikonomides; Angeliki Mouzaki; George Manolitsis; Pavlina Hadjitheodoulou-Loizidou; Maria Eracleous; Roy Halamandaris
Starting strong VI: supporting meaningful interactions in early childhood education and care (2021)
Livro
Andreas Schleicher; Yuri Belfali; Elizabeth Shuey; Victoria Liberatore; Joana Cadima; Vera Coelho; Carolina Guedes; Gil Nata; Stéphanie Jamet; Thomas Radinger; Alix Got
Risco e regulação emocional em idade pré-escolar: a qualidade das interações dos educadores de infância como potencial moderador (2016)
Artigo em Revista Científica Nacional
Joana Cadima; Tiago Ferreira; Carolina Guedes; Joana Vieira; Teresa Leal; Paula Mena Matos

Ver todas (13)

Da mesma revista

Understanding the development of face and emotion processing under a predictive processing framework (2019)
Artigo em Revista Científica Internacional
M. R. Pereira; Fernando Barbosa; Michelle de Haan; Fernando Ferreira-Santos
Trajectories of parental engagement in early childhood among dual-earner families: effects on child self-control (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Tiago Ferreira; Joana Cadima; Marisa Matias; Joana Vieira; Teresa Leal; Karine Verschueren; Paula Mena Matos
Robust stability and physiological correlates of infants' patterns of regulatory behavior in the still-face paradigm at 3 and 9 months (2018)
Artigo em Revista Científica Internacional
Miguel Barbosa; Marjorie Beeghly; João Moreira; Edward Tronick; Marina Fuertes
Recomendar Página Voltar ao Topo
Copyright 1996-2024 © Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto  I Termos e Condições  I Acessibilidade  I Índice A-Z  I Livro de Visitas
Página gerada em: 2024-06-02 às 11:55:39 | Política de Utilização Aceitável | Política de Proteção de Dados Pessoais | Denúncias